Thursday 3 November 2011

pesta muda mudi

*dalam pesta muda mudi,bertemasya dan menari lalalala ~
tu je aku tahu


dinner semalam best, makanan pun best . seronok gila, balikbalik je letih 
mase dinner tu kan dyeorg menari best, aku jage lagu je sebab aku memang
mengaku awal awal lah aku kayu, so aku jadi tukang jage lagu dieorang lah .
time jage lagu tu aku takut jugak, sebab takut aku rosakkan majlis ,
tp so far alhamdulillah , nasib baik elok .

pasal gambar memang aku tak upload lagi sebab takde gambar .

aku ade gambar nie satu je, bukan macam pesta muda mudi , tp macam
muke cikgu nak mengajar

ha nie gambarnye, suka hati lah nak cakap ape pon kat gambar ny, tp aku nak upload jugak

tapi sebelum tu aku ade amik kat webcam jugak, tp gelap . bialah cane cane pun, asalkan ade

nie die



hiraukan background kat belakang tu eh ! memang camtu bilik pompuan . haha

No comments:

Post a Comment